התחברות הרשמה

מה לעשות??בקשר לטלפון שלי כנסו

עכשיו חברה של אח שלי הביאנ לי מטען ואני מטעינה את הטלפון למאה..
אין לי מטען עד ה5 לחודש שאמא שלי תקבל משכורת..
כל המטענים שלי נהרסו ולאף אחד מהמשפחה שלי אין מטען לאייפון כי לכולם יש גלקסי ולחברות שלי אין מטען ספייר,עכשיו אני מדברת מהגלקסי העברתי לפה תסים עד שיטען לי האייפון,מה לעשות????
31 בדצמבר 2020, 10:11
עצותהתייעצותטלפוניםApple    
2 תשובות
אולי לקנות מטען לעצמך או לקנות מטען לעצמך ןאמא שלך תחזיר לך כסף אחרי שהיא תקבל משכורות
ג
גילושקה
תשתמשי בגלקסי עד ה5 לחודש ותשמרי טוב טוב על המטען שיש לך עכשיו
אנונימי
באותו הנושא:
מה אני יכולה לעשות בקשר לטלפון שלי? דחוףף
שאלה בקשר לטלפונים כנסו בבקשה ותעזרו לי
לא יודעת מה לעשות...כנסו בקשר להתחיל עם הקראש
יש לטלפון שלי בעיה שכל פעם ש (כנסו)
בקשר ללבוש לבית ספר כנסו..
זה בקשר לביתספר..בבקשה כנסו לא יודעת מה לעשות..
שאלה בקשר להעברת סים מטלפון לטלפון אחר
אמ איבדתי מכנס של חברה שאנחנו לא בקשר משהו מה לעשות
שלום נא ליצור קשר בהקדם עם ישרכארט בטלפון ******** (מספר) שלוחה 2 לשירותך קבוצת ישראכרט כנסו דחוף
מישהו פרץ לי לטלפון ושינה לי את הססמא,בבקשה כנסו
כנסו בדחוף. זה בקשר למחשב שלי!