4 תשובות
לא, בשום צורה לא, חרא סדרה, אבל קטרה שווה.
ממש לא
תגמור את זה
קצת בעיקר אנג וכל מה שהוא עבר למצוא משהו אחר להאחז בו גם שהכל נראה עבוד ללכת עם האמת שלך גם אם אף אחד לא מסכים איתה וזה בסדר להיות עצובים אבל רק אם אחר כל ממשיכים האלה למקום טוב יותר
אנונימית