12 תשובות
ממש מבינה אותך ! זה קרה גם לי ): את מוזמנת לדבר איתי בפרטי אני יכולה לעזור לך ❤❤
לכי לטיפול?
שלא תדעי עוד צער, משתתף בצערך...לא קל לאבד מישהו קרוב כמו אבא מקרבה ראשונה....אבל אני יודע שזה נשמע קשה אבל תנסי להעסיק את עצמך נגיד בדברים שצריך ריכוז כמו שאלות חשבון או תשחצים, ולאט לאט תראי איך תרגישי יותר טוב...פשוט לשחק עם המוח להעסיק אותו במשהו אחר....אל תתני למחשבות להשתלט עלייך כמה שזה קשה, זה דרכו של עולם, ובאמת שזה לא קל במיוחד בחודשים הראשונים
אם תרצי את מוזמנת לפרוק כאן או אצלי בפרטי
וממה הוא מת? (יש לזה חלק מהתהליך לקבל את המצב הקיים ולשחרר)
וזה אני אז אם תרצי עזרה גם בלקבל החלטות תפני עליי
וממה הוא מת? (יש לזה חלק מהתהליך לקבל את המצב הקיים ולשחרר)
וזה אני אז אם תרצי עזרה גם בלקבל החלטות תפני עליי
אנונימי
שואל השאלה:
הוא נפטר מדום לב
הוא נפטר מדום לב
וואי, משתתף בצערך
לפני כמה זמן?
לפני כמה זמן?
אנונימי
שואל השאלה:
זה יחסית לפני איזה כמה שנים אבל אני לא מצליחה לשכוח מזה
זה יחסית לפני איזה כמה שנים אבל אני לא מצליחה לשכוח מזה
אני אנסח בצורה יותר אמפתית:
אולי תלכי לשוחח עם מטפל מוסמך שיעזור לך להתגבר על הטראומה?
אולי תלכי לשוחח עם מטפל מוסמך שיעזור לך להתגבר על הטראומה?
גם אני אבדתי את סבתא שלי לא מזמן ובהתחלה היה קשה לי מאוד אבל עם הזמן למדתי לחיות עם הקושי וכל פעם שאני נזכר בה אני מרגיש שמחה מהולה בעצב
תנסי לחשוב על זכרונות טובים ממנו
תנסי לחשוב על זכרונות טובים ממנו
אנונימי
ועוד דבר אנונימית למה את ערה?
אנונימי
הי, ראיתי את הפוסט שלך ואת התגובות. זו התמודדות מאוד לא פשוטה, טוב שאת משתפת ולא נשארת עם זה לבד. האם את מדברת על הרגשות שלך עם בני המשפחה? מה את זוכרת מהיום הזה?
אני מזמינה אותך להמשיך להתכתב איתי כאן בסטיפס, במייל או באינסטגרם. כמו כן את מוזמנת לצ'ט של עמותת עלם בכתובת: http://www.yelem.org.il/
אנה
עלם דיגיטל, יעוץ ותמיכה לבני נוער וצעירים ברשת
מייל : [email protected]
אינסטגרם: nayedet.digital
אני מזמינה אותך להמשיך להתכתב איתי כאן בסטיפס, במייל או באינסטגרם. כמו כן את מוזמנת לצ'ט של עמותת עלם בכתובת: http://www.yelem.org.il/
אנה
עלם דיגיטל, יעוץ ותמיכה לבני נוער וצעירים ברשת
מייל : [email protected]
אינסטגרם: nayedet.digital
היי לך
את מספרת על הזיכרון המכאיב מהיום שבו אבא שלך נפטר..
את גם מספרת על הניסיונות שלך לשים את הכאב הזה בצד, אולי כדי להצליח להמשיך בחיים..
אני רק יכולה לדמיין איך זה מרגיש כשזיכרון מהסוג הזה לא עוזב.. לא רק שהוא לא עוזב, הוא משתלט על הכל ומכניס אותך ממש למצוקה..
ובכל זאת שיתפת כאן באומץ רב,
לכן חשבתי להציע לך לפנות אלינו לצ'אט של סה"ר שהוא אנונימי לחלוטין ואנחנו פשוט איתך, בכל מה שתבחרי לספר לנו..
אם תבחרי בכך,
אנחנו נחכה לך..
שלך,
מתנדבת סה"ר
(מצורף קישור לצ'אט)
את מספרת על הזיכרון המכאיב מהיום שבו אבא שלך נפטר..
את גם מספרת על הניסיונות שלך לשים את הכאב הזה בצד, אולי כדי להצליח להמשיך בחיים..
אני רק יכולה לדמיין איך זה מרגיש כשזיכרון מהסוג הזה לא עוזב.. לא רק שהוא לא עוזב, הוא משתלט על הכל ומכניס אותך ממש למצוקה..
ובכל זאת שיתפת כאן באומץ רב,
לכן חשבתי להציע לך לפנות אלינו לצ'אט של סה"ר שהוא אנונימי לחלוטין ואנחנו פשוט איתך, בכל מה שתבחרי לספר לנו..
אם תבחרי בכך,
אנחנו נחכה לך..
שלך,
מתנדבת סה"ר
(מצורף קישור לצ'אט)
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: