16 תשובות
ברור
כןן כןכן
כמה אנשים
וואלה לא
לא.
את האמת שיש בזה משהו מבאס, אבל לא.
כן אבל לא
אנשים הם מסובכים
שואל השאלה:
גמאני לא...באסה,כל הרגשות שלי קמלו,השעמום אוכל אותי מבפנים ומשאיר רק ריקנות אדישות ושגרה
אנונימית
בול.
כן, אבל זה קצת קשה...
שואל השאלה:
חייב אהבה שתוציא אותנו מזה...בחיי שאפשר להילחם באדישות הזו רק עם רגשות קיצוניים ממול.
אגואיסטי הא.
אנונימית
אני דווקא מסוגל להבין אותך.
כן.. ):
כן מאוד אבל לוקח לו מלא זמן לענות על הודעות אז זה קשה לנהל שיחה נורמטיבית
האמת שכן אבל זו מישהי שהכרתי מסטיפס
עם הקראש אבל לצערי יש לו חברה