5 תשובות
לא, אני לא חוגגת
וואלה עדיין מתלבטת אולי נדפוק פיגמה של הלייף של מיקי מאוס
ברור להתלבש יפהה!! אני אפילו אשתף אותך שקניתי במיוחד את הטופ המהמם הזה בקסטרו ואני מתכננת לשים אותו עם סקיני וסנדל עם עקב
אנונימית