11 תשובות
כן, עם שעועית
כן,שעועית
אני שמה על זה שמנת אמאלה זה נדיר
כן, עם שעועית לפעמים
אני אשכנזיה מה זה
לא, אני אשכנזייה.
מה הקשר אשכנזים..?
אני אוהבת ביחד עם מרק. לפעמים אני גם מערבבת.
אני אוהבת ביחד עם מרק. לפעמים אני גם מערבבת.
לא
כן ולא יודעת כי אני לא אוכלת את זה
כן, זה דוחה
כןן ואני חולה על זה
באותו הנושא: