7 תשובות
ממש לא
בפריז חוסנו רק 200 אנשים אתמול
בישראל כל יום מתחסנים יותר ממאה אלף
שואל השאלה:
אירופה תתחסן יותר מהר מאתנו אתם תראו שהם יעקפו אותנו שבוע הבא
שואל השאלה:
הם קיבלו רק אתמול רגע גם פה שקיבלנו חוסנו רק 6 (יום שבת ביבי ויולי ועוד כמה אנשים היו)
ויום אחרי?
זה לא משנה
אתה צריך לדעת לפרגן לביבי
אני לא תומכת בביבי מבחינתי שימוצ
אבל אי אפשר להיות עיוורים ולא לראות שהוא הפך את ישראל למדינה הכי מחוסנת ביחס לאוכלוסייה
שואל השאלה:
ישראל שילמה פי 2 במקום 14 דולר 28 דולר
תכפיל את זה ב4 מליון מנות חיסון
קודם כל זה שהיא קיבלה יותר לא משנה
גם היא היא קיבלה 100000000 מנות חיסון וישראל 1000000 זה יחסי לכמות האוכלוסייה
ועובדה שישראל היא במקום הראשון בחיסון האוכלוסייה ואנחנו נהיה בין המדינות הראשונות שתצא ממשבר הקורונה

אז במקום כל היום להיות אנטי ביבי תנסי/ תנסה לראות גם דברים טובים שהוא עושה
אנחנו במקום הראשון בינתיים בחיסונים לאוכלוסייה
עקפנו את ארצות הברית ובריטניה שבריטניה הייתה המדינה הראשונה שחיסנה
עקפנו מעצמות