8 תשובות
בתאכלס? אוטומט, להשיג את הרישיון מהר יותר ובקלות.
מצד שני, אותי לפחות עניין האתר והאלטרנטיבה לנסוע עם רכבים ידניים בחו"ל.(לא שיוצא לעיתים קרובות אבל טוב שיש לי את האופצייה ביד)
אוטומטי.
שנת 2019 זה לא רלוונטי לעשות על ידני זה סתם מעלה את דרגת הקושי ללא מטרה חיונית.

ידני נועד רק למי שאוהב להתעסק עם הילוכים בזמן הנסיעה,
ובחו"ל הרוב לא ידני סתם שטויות יש פשוט פער במחירים של השכרת רכב ידני או אוטומטי.
אני אישית לומדת על ידני כי ידני יותר משתלם מאוטומט לדעתי.
אבל כל אחד עושה על מה שהוא רוצה ועל מה שלו יותר נוח
אוטומט, יותר קל ונוח לא צריך להתעסק עם הילוכים ויותר קשה..
אנונימית
ידני.
ידני, בחול כל הרכבים הם על ידני
אוטומט
ידני.
זה לא כזה קשה כמו שכולם אומרים חוץ מהקלאץ וההילוכים שצריך להעביר אין משהו כזה שונה וגם את זה כבר יודעים ומתרגלים אחריי 10-15 שיעורים אפילו פחות.
אני הוצאתי רישיון על ידני בפחות מ4 חודשים ועברתי טסט ראשון שיש כאלה שלומדים על אוטומט ועוברים איזה טסט 3, כלומר הכוונה שאין כזה הבדל מתרגלים לזב ממש מהר ואחרי זה זה אותו דבר כמו אוטומט מבחינת ההרגשה כי ההילוכים כבר הולכים לך רגיל ואת כאילו על אוטומט.