3 תשובות
הם פועלים בתפוסה של 50%
שואל השאלה:
מזה אומר
אנונימית
הם פועלים במתכונת כזאת:
למשל אם באוטובוס יש קיבולת של 20 אנשים, אז מותר רק 10 אנשים, כדי שלא יהיה עמוס בגלל בקורונה
בעיקרון לא תמיד אוכפים את זה, וזה אומר שהאוטובוסים כן פועלים