7 תשובות
לא נראה לי
לא נראה לי
מעט מאוד אולי
מעט מאוד אולי
יש אוטובוסים אבל לא הרבה כמו ביום רגיל, השעות מאוד דלילות ואין הרבה אוטובוסים.
שואל השאלה:
אוקי תודה :)
אוקי תודה :)
כן יש
יש אבל פחות מהרגיל.. אבל עכשיו כבר לא ממש סגר
יש בתוך העיר עצמה. אי אפשר לנסוע מחוץ לעיר באוטובוס.