4 תשובות
באמת תחפשי חברים חדשים
שיעריכו אותך יותר
נ.ב זה נשמע כואב
אני בערך במצב שלך.. את יכולה לנסות ליזום משהו או ללכת לילדים שפחות ישלהם חברים
היי, אני מאוד אשמח אם אתם תענו על השאלון הזה. זה לוקח פחות מדקה וזה ממש יעזור לי.
תודה רבה❤
https://docs.google.com/forms/d/e/1faipqlsejt-ltn9xm0ninvlyx2imbqpk0yhsgxi0n-dc2sgi7t_gwbq/viewform?usp=sf_link
אני פשוט באותו מצב כמוך וזה מתסכל ברמות ואני לא יודעת מה לעשות באמת שאני עוד שנייה בוכה מזה
אנונימית