התחברות
הרשמה
אין לי מישהו לחגוג איתו את הסילבסטר ואני ממש רוצה
מה לעשות??
23 בדצמבר 2020, 18:49
סילבסטר
בילויים
נשיקה צרפתית
שנה חדשה
נובי גוד
2 תשובות
חברות/הורים/בן זוג/לבד/זה דרך להכיר אנשים חדשים
מ
מוח אצה
אבל כנראה יהיה סגר
מ
מוח אצה
באותו הנושא:
רק אני חושב שזאת כפייה דתית לחגוג את הסילבסטר בישראל ולמי שלא הבין הישראלים חוגגים
מנשקים היום את המזוזה או יוצאים לחגוג את הסילבסטר /נובי גוד?
איך אתם יכולים לחגוג את הסילבסטר?
יהודים יכולים לחגוג סילבסטר?
יש לי מחר יום הולדת ואני לי אף אחד לחגוג איתו, מישהו רוצה לחגוג איתי?
לדעתכם צריך לחגוג את הסילבסטר?
איך יהודים יכולים לחגוג את הסילבסטר זה אמור להיות יום עצוב ליהודים
יהודים שחוגגים סילבסטר, לא מפריע לכם לחגוג חג נוצרי שהרבה יהודים נרצחו בו?
אני עושה בייביסיטר הערב לזוג שיוצא לחגוג באיזה שעה נראה לכם יסתיימו חגיגות הסילבסטר?
מאיזה כיתה התחלתם לחגוג את הסילבסטר?
אוף אני בת 12 ואני רוצה לחגוג את הסילבסטר