7 תשובות
אם הוא לא דיבר אי אפשר לדעת
יכול להיות שאת מוצאת חן בעיניו
אולי רוצה להתחיל לאט לאט דו שיח איתך ולהיות קרוב אלייך
או שהוא מיהר
שהוא רוצה שקצת תשימי אליו וכנראה הוא ביישן אז תשאלי אותו מה קורה איזה יום והוא כנראה ישמח :)
תראי
אין שום סיבה שלא תגידי לו בוקר טוב בפעם הבאה שתהיו שוב ביחד באוטובוס. זה הכי טבעי ונורמלי במצב כזה. ותראי מה זורם, נשמע שזה מה שאת רוצה באמת.
בהצלחה.
גם אם אתם עדיין לא ידידים, אתם כן נחשבים כבר למכרים. וזה שווה את הנסיון מול הסיכון שמקסימום הוא לא יענה.
נכון שאולי זה ייחשב שאת יצרת את הקשר, אבל אז מה.
שואל השאלה:
הוא למיד באוזניות
אנונימית
יכול להיות שהוא פשוט הרגיש טבעי שתלכו ביחד לבסיס, אחרי שאתם כבר מכירים קצת מאותו בסיס ואותו אוטובוס. וזה הכל.
אבל את יכולה לעשות לו שלום בנפנוף יד, ועם חיוך מה שרואים עם המסיכה. כך גם לא תצטרכי לדבר.

ותעדכני כאן מה יצא לך בסוף...
באותו הנושא: