12 תשובות
כן יופי תעשי את זה עכשיו ואז כשתגדלי את תהיי גאה בעצמך
כן למה לא :) תנסי
לגיטימי
זה סבבה :/
כן, למה לא?
אחר כך השיחה תתפתח, וזה יהיה נחמד
כן, תדברי עם החייל:
לא, את לא אמורה להתחיל איתו
בנות לא מתחילות עם בניפ
אנונימית
תתחילי במה השעה, ואז תגידי שהוא מוכר לך ואז תשאלי מה התפקיד שלו ואז תתפתח שיחה
אנונימי
פאטמושש^^
ולשאלה כן זה לא פדיחה בכלל
תגידי לי בוקר טוב וכזה תפתחי איתו שיחה ותשאלי אותו מה התפקיד שלו, תעדכני :)
כן ככה תתחילי איתו שיחה
אנונימית
לא זה סבבה, תקשיבי אל תפחדי פשוט תתחילי איתו, מה יש לך להפסיד ?