12 תשובות
כן יופי תעשי את זה עכשיו ואז כשתגדלי את תהיי גאה בעצמך
כן למה לא :) תנסי
לגיטימי
זה סבבה :/
כן, למה לא?
אחר כך השיחה תתפתח, וזה יהיה נחמד
אחר כך השיחה תתפתח, וזה יהיה נחמד
כן, תדברי עם החייל:
לא, את לא אמורה להתחיל איתו
בנות לא מתחילות עם בניפ
בנות לא מתחילות עם בניפ
אנונימית
תתחילי במה השעה, ואז תגידי שהוא מוכר לך ואז תשאלי מה התפקיד שלו ואז תתפתח שיחה
אנונימי
פאטמושש^^
ולשאלה כן זה לא פדיחה בכלל
ולשאלה כן זה לא פדיחה בכלל
תגידי לי בוקר טוב וכזה תפתחי איתו שיחה ותשאלי אותו מה התפקיד שלו, תעדכני :)
כן ככה תתחילי איתו שיחה
אנונימית
לא זה סבבה, תקשיבי אל תפחדי פשוט תתחילי איתו, מה יש לך להפסיד ?
באותו הנושא: