9 תשובות
אני מעדיף אוויר
אנונימי
ניראלי חייל האוויר
נראלי חיל הים לבנים שמעתי שהם ממש מגובשים שם והתפקידים מעניינים וגם בים
חיל אוויר אם אתה לא טייס או פקח יכולים להיות שם תפקידים מעפנים נראלי
תלוי בתפקיד
אבל חיל הים נשמע לי יותר מגניב
חיל האוויר לגמרי.
תלוי
אתה יותר בקטע של לוחם או לוחם תש?
שואל השאלה:
אני קיבלתי "חוקר מודיעין בחיל ה___"
אנונימי
האוויר נראלי
גם אני קיבלתי חוקרת מודיעין ולפי החפירה והבדיקה שעשיתי אני יותר התחברתי לחיל הים, יותר מעניין עם אנשים יותר טובים כולם שם מגובשים, לא נשמע לי כל כך מעניין חיל האוויר