4 תשובות
פשוט לומר לו
במילים(?)
בדיוק כמו שכתבת
פשוט להגיד לו את זה ככה
עדיף פנים אל פנים ואם לא מתאפשר לכם עכשיו בגלל הסגר אז אולי תחכי עם זה לאחרי הסגר או שתתקשרי אם את מרגישה בנוח לעשות את זה דרך הטלפון לדעתי הכי טוב פנים מול פנים
עדיף פנים אל פנים ואם לא מתאפשר לכם עכשיו בגלל הסגר אז אולי תחכי עם זה לאחרי הסגר או שתתקשרי אם את מרגישה בנוח לעשות את זה דרך הטלפון לדעתי הכי טוב פנים מול פנים
באותו הנושא: