4 תשובות
אל תנתק קשר..תראה קודם תדבר איתם
בטח, על הדרך תנתק קשר עם המשפחה, חברים ובכללי תפסיק לפגוש בני אדם.
לא מה פתאום , תדבר איתם ותנסו לפתור את זה כאילו לנסות לעשות דברים יותר עדין ממש תשבו לשיחה ושכל אחד יגיד מה מפריע לו
במקום לנתק איתם, עבוד על עצמך להסיר את הקנאה.
למה אתה מקנא? כי הם אוהבים ואתה לבד?
מצא לך גם מישהיא.
זה לא יעזור לך אם תנתק איתם. לא תרגיש יותר טוב.
לעומת זאת, אם תמצא מישהיא , יהיה נהדר, ותוכלו להפגש ביחד 2 זוגות .
אחרי הסגר כמובן.
זה הפתרון הכי טוב.