5 תשובות
אני לרוב לא פותחת מצלמה אבל אם חייב אז אני שמה על הכתף שלא רואים את הפנים וסוגרת מיקרופון ולא מדברת כל השיעור
זה כולה זום מה כבר יקרה
פשוט תדליקי מצלמה גם אני הייתי ככה בהתחלה ופחדתי להדליק מצלמה וזה
אבל אחרי זה הבנתי שלאף אחד לא אכפת זה כולה זום!
וגם בתכלס אף אחד לא באמת מספיק משועמם כדי להסתכל על אנשים אחרים בזום
אני יכולה להגיד לך שתכלס אף אחד לא רואה אותך רוב הזמן אבל אם את בכל זאת מרגישה לא בנוח את יכולה לשבת רחוק מהמצלמה או שרואים חצי פנים כזה
כל מי שכותב שזה כולה זום אז זה לא , אין לי ביטחון עצמי אוקי ובאמת שרוב הזמן אני שמה את המצלמה ככה שיראו את השיער/כתף ולא פותחת מיקרופון,ואל תגידו זה כולה זום כנראה שאם בשבילכם זה כולה זום יש לכם ביטחון הרבה יותר גבוה משלי או משל מי ששאלה את השאלה,עשו לי טובה זה לא כולה זום,ואל תגידו שאנשים משועממים מסתכלים ליטרלי מצלמים מסך בנות וזה אז כאילו דיי באמת דיי כולם מסתכלים וכל הבנןת תמיד שופטות אחת תשניה אז
באמת אנשים תתאפסו זה זום לא תצוגת אופנה
ומה יהיה בהמשך לא תצאו מהבית כי אין לכם ביטחון או לא תלמדו כי ילדים אחרים יפים יותר נו באמת