8 תשובות
כן בארור נשמה של אבא
כע
אנונימי
מדי פעם כן
בדיאטה לא מומלץ בכלל דברים מטוגנים.
אבל, אם תאכלי במינון זה לא יהרוס לך את הדיאטה
אבל, אם תאכלי במינון זה לא יהרוס לך את הדיאטה
שואל השאלה:
^^ זה באייר פייר אני שמה רק כפית שמן אחת זה לא נחשב כזה מטוגן
^^ זה באייר פייר אני שמה רק כפית שמן אחת זה לא נחשב כזה מטוגן
אנונימית
לא זה לא בסדר לול
אם את בגירעון קלורי אז כן
עדיף בלי שמן כי זה המאכל אולי הכי דחוס קלורית בכדור הארץ
עדיף בלי שמן כי זה המאכל אולי הכי דחוס קלורית בכדור הארץ
באיר פרייר לא צריך אפילו גרגר שמן
תעקבי אחרי מייק בייקוב
תעקבי אחרי מייק בייקוב
באותו הנושא: