5 תשובות
יש כאלה שאוהבים את זה אבל גם לי דעתי זה מיושן אבל זה הנורמה אז אני זורם
מה הבעיה בזה? אישתי ובעלי...
לא קטנוני, לגיטימי לגמרי להרגיש שמיושן, לגיטימי גם להרגיש שזה סבבה.
מה שחשוב זה שיהיה מוסכם עלייך ועל בן הזוג שלך.
מה שחשוב זה שיהיה מוסכם עלייך ועל בן הזוג שלך.
בן זוגי ובת זוגי
אישי ואישתי
יש אנשים שמשתמשים באלו
וזה גם כמו גרוש/ה
כאילו הם גרושים, גירשו אותם.
מאוד ישן
אישי ואישתי
יש אנשים שמשתמשים באלו
וזה גם כמו גרוש/ה
כאילו הם גרושים, גירשו אותם.
מאוד ישן
לא צריך להתפס על קטנות, מה אנחנו בשיעור ספרות מנתחים משמעויות נסתרות של מילים
באותו הנושא: