התחברות
הרשמה
אני רוצה לקרוא לבן שלי איליי, מה אתם חושבים על השם?
21 ביוני 2019, 18:13
שם
שמות יפים
חוות דעת
דוגמנות
דעות גולשים
5 תשובות
אוהבת
b
baby you're a boat
שם חמוד...
M
Moonglow
לא אוהבת
L
Lushlife
רע
א
אוטיזם
שם חמוד
S
Skairipa
באותו הנושא:
אח שלי רוצה לקרוא לבת שלו אליס, מה אתם חושבים על השם?
חושבים שזה מוזר לקרוא לילד/ה שלי בשם אמריקאי?
יש לי תחביב לקרוא בוקיפדיה. חושבים שזה מוזר?
אם הייתם פוגשים ילד בשם סטיפס מה הייתם חושבים עליו? אני רוצה לקרוא ככה לבן שלי
ההורים שלי רוצים לקרוא לאחותי שעומדת להיוולד אמור, מה אתם חושבים?
דחוף יש אפשרות להכנס לקבוצה בווטסאפ לקרוא הודעות ולעשות שזה יראה כאילו לא קראתי?
אתם לפעמיים חושבים שאתם יודעים לקרוא מחשבות?
מה אתם חושבים?אני אישית בכיתי זה אחד הדברים הכי חזקים שיצא לי לקרוא
זה מוזר אם אני רוצה לקרוא לילד שלי בעתיד יקותיאל? מה אתם חושבים?
אני רוצה לקרוא לבת שלי רן על שם אבא שלי(אני ממש אוהבת שמות של בנים לבנות)מה אתם חושבים על זה?יהיה יפה?
אתם חושבים שאספיק לקרוא את כל הסיפור the wave בגרסה האנגלית (136) דפים ביום שבת?