10 תשובות
שיאומי פרו 9 מצוין יש לי אותו המצלמה נדירה וגם שטח האחסון שלו
והם יותר זולים מאייפון
והם יותר זולים מאייפון
זה תלוי בכל אחד. הם טלפונים טובים, אבל לאורך זמן הם לא הכי חזקים
הם סבבה בסך הכל
הם זולים והם לא הדברים ככ בקלות
לפני הטלפון שיש לי עכשיו היה לי שנתיים שיאומי שנשאר במצב טוב
הם זולים והם לא הדברים ככ בקלות
לפני הטלפון שיש לי עכשיו היה לי שנתיים שיאומי שנשאר במצב טוב
תלוי איזה דגם. הדגמים הזולים שלהם בסיסיים מאוד, אבל שווים את המחיר.
הדגמים הקצת יותר יקרים, איכותיים יחסית.
הדגמים הקצת יותר יקרים, איכותיים יחסית.
לא. לי היה והם ממש לא טובים
הם נישברים ממש מהר
איכות המצלמה לא משהו
הם די זולים
הם נישברים ממש מהר
איכות המצלמה לא משהו
הם די זולים
לא ממליצה הם יותר זולים אבל יכולים להישבר בקלות היה לי ופחות נהנתי איתו
דווקא יש לי שיומי כבר מעל שנה ואני כל הזמן מפילה אותו לפחות פעמיים ביום והוא עובד מצויין ולא כזה שבור, יש רק שברים במגן מסך. החיי סוללה שלו כבר פחות טובים אבל זה בכל טלפון ככה אחרי שנה
לדעתי לא אבל הם זולים מאוד.
איכות מצלמה סבירה אבל הם די שבירים.
איכות מצלמה סבירה אבל הם די שבירים.
כן ולא הם טובים מבחינה הנתונים ואחרי שנה מתחילים להתקע
היה לי שיאומי והוא היה דיי טוב הוא החזיק לי הרבה זמן אבל היו ילדים שהיה להם אותו טלפון והוא התקלקל אחרי איזה שנה והמצלמה סבירה והוא נפל לי הרבה ולא נשבר
באותו הנושא: