תשובה אחת
את אמורה למצוא פיתרון לבעיה לא רק לענות עלייה (אני גם עושה את הפרוייקט של הבגרות). בחירות זה משהו שהוא לא חובה והוא מבחירה את לא יכולה להכריח אנשים לבחור...