2 תשובות
אין דרך לברוח
כל סוף של אנימה זה כזה ''דהפאק'' למיליון רגשות אז אתה פשוט שוכב על המיטה עד שאתה עובר לאנימה הבאה
שזו דרך אגב העצה היחידה שלי מתה
חכי לעונה ארבע עוד... הרבה זמן