15 תשובות
וייבים של מבחן בלשון
קיצר טראמפ הוא הגבר שבגברים והוא עשה כלכך הרבה טוב לישראל מאשר כל המנהיגים שהיו לארהב ביחד
חבל שהוא כנראה לא ימשיך להיות נשיא, ועוד יותר מבאס שהבחירות היו מזויפות
קיצר טראמפ הוא הגבר שבגברים והוא עשה כלכך הרבה טוב לישראל מאשר כל המנהיגים שהיו לארהב ביחד
חבל שהוא כנראה לא ימשיך להיות נשיא, ועוד יותר מבאס שהבחירות היו מזויפות
לדעתי טראמפ ראש ממשלה לא טוב מפאת שהוא הציע לאזרחי ארצות הברית לשתות אקונומיקה כתרופה לנגיף הקורונה
וכתוצאה מכך מספר אנשים הגיעו לבית החולים עם הרעלה לאחר ששתו אקונומיקה
טראמפ הוא נשיא חסר אחריות בלשון המעטה
וכתוצאה מכך מספר אנשים הגיעו לבית החולים עם הרעלה לאחר ששתו אקונומיקה
טראמפ הוא נשיא חסר אחריות בלשון המעטה
סבבה.
דעתי על נשיא ארה"ב לשעבר, דונאלד (דאק) טראמפ, שהוא נשיא שדי תורם לארצינו, ארץ ישראל. אבל עם היתרונות מגיעים גם החסרונות. ובכן, טראמפ מתאים להיות נשיא, אך יש להחשיב את העובדה שהוא גזען והומופוב. וכיום, החברה נגד אנשים כאלו.
אימאלה אני נשמעת כמו ילדה בכיתה ג שמנסה לדבר בשפה גבוהה לולל
דעתי על נשיא ארה"ב לשעבר, דונאלד (דאק) טראמפ, שהוא נשיא שדי תורם לארצינו, ארץ ישראל. אבל עם היתרונות מגיעים גם החסרונות. ובכן, טראמפ מתאים להיות נשיא, אך יש להחשיב את העובדה שהוא גזען והומופוב. וכיום, החברה נגד אנשים כאלו.
אימאלה אני נשמעת כמו ילדה בכיתה ג שמנסה לדבר בשפה גבוהה לולל
^^אולי הוא עזר לארץ שלנו אבל הוא מזיק פי אלף לאמריקה(לדעתי)
זאת הבעיה עם הישראלים,אנחנו חושבים רק על עצמנו
הוא גזעני ונרקיסיסיט,חושב רק על עצמו
ואדם כזה לא יכול להיות נשיא של אוכלוסייה כל כך גדולה ומגוונת
זאת הבעיה עם הישראלים,אנחנו חושבים רק על עצמנו
הוא גזעני ונרקיסיסיט,חושב רק על עצמו
ואדם כזה לא יכול להיות נשיא של אוכלוסייה כל כך גדולה ומגוונת
1. אני אמרתי שהוא תורם.
2. הומופוביה זה לא דעה, זו שנאת חינם.
3. להיות גזען זה לשנוא אנשים על פי המראה *החיצוני*
4. עצור, אם תגיד פה שאתה הומופוב בוא נראה אם לא יוצאים עליך.
5. וואו עצור רגע. אחי- אתה סותר את עצמך. או שזה סתם ניסוח לא טוב. בכל מקרה, מי שאנטישמי זה חיסרון. כמו שאמרתי, להיות נגד זה חיסרון שחלק מאוכלוסיית העולם כאלה. ע"פ הניסוח שלי, שלדעתי מדוייק למדי, מי שנגד אנשים בגלל מה שהם זה חיסרון.
6. לא, החברה לא מכתיבה לך דעות. אתה בוחר אם להסכים איתן, או לא. אבל הוא צריך לדעת, שאם הוא נגד הדעות האלו -ורוב החברה בעדן בעצם- הוא יודח מהשלטון.
2. הומופוביה זה לא דעה, זו שנאת חינם.
3. להיות גזען זה לשנוא אנשים על פי המראה *החיצוני*
4. עצור, אם תגיד פה שאתה הומופוב בוא נראה אם לא יוצאים עליך.
5. וואו עצור רגע. אחי- אתה סותר את עצמך. או שזה סתם ניסוח לא טוב. בכל מקרה, מי שאנטישמי זה חיסרון. כמו שאמרתי, להיות נגד זה חיסרון שחלק מאוכלוסיית העולם כאלה. ע"פ הניסוח שלי, שלדעתי מדוייק למדי, מי שנגד אנשים בגלל מה שהם זה חיסרון.
6. לא, החברה לא מכתיבה לך דעות. אתה בוחר אם להסכים איתן, או לא. אבל הוא צריך לדעת, שאם הוא נגד הדעות האלו -ורוב החברה בעדן בעצם- הוא יודח מהשלטון.
אחי-- הבעיה היא שהאמריקאים מצביעים, ולא אתה. וזו אחת הסיבות שהוא הודח מהשלטון.
יופי, גם אני כותבת את הדעות שלי בלי לדפוק חשבון לאף אחד.
אז בוא, זו דעתי ולא ביקשתי תגובה עליה.
תודה אבל... לא תודה
הייזל הייתה פה
אז בוא, זו דעתי ולא ביקשתי תגובה עליה.
תודה אבל... לא תודה
הייזל הייתה פה
לפעמים אני רוצה לקום בבוקר, ופשוט לקפוץ מהחלון בגלל אנשים פה.
איך לא טוב לארה"ב?! בבקשה, תגידו לי למה, אני רוצה לדעת.
איך הוא גזען או הומופוב?
די להיות מושפעים ותתחילו לבנות דעה משלכם ולא לקחת אותה מאיזו ילדה בת 15 עם שיער כחול.
איך לא טוב לארה"ב?! בבקשה, תגידו לי למה, אני רוצה לדעת.
איך הוא גזען או הומופוב?
די להיות מושפעים ותתחילו לבנות דעה משלכם ולא לקחת אותה מאיזו ילדה בת 15 עם שיער כחול.
אדם נפלא,
מתעניין לשכב עם ביתו ושונא את כל מי שלא לבן כמוהו, ועושה סטנדאפים קבועים על נכים או הומואים, יש נבחר ציבור יותר טוב מזה לארהב????
מתעניין לשכב עם ביתו ושונא את כל מי שלא לבן כמוהו, ועושה סטנדאפים קבועים על נכים או הומואים, יש נבחר ציבור יותר טוב מזה לארהב????
^^כל עוד בתו בסדר עם מה שהוא אמר עליה, לא אמורה להיות לך בעיה עם זה.
ואני לא מבין איך הגעת לזה שהוא שונא את כל מי שלא לא לבן, ועושה בדיחות על נכים והומואים.
ואני לא מבין איך הגעת לזה שהוא שונא את כל מי שלא לא לבן, ועושה בדיחות על נכים והומואים.
מה, איך לא?
וברור שהיא בסדר עם זה, מה היא תגיד אבא שלי מטריד אותי? כל אחד אחר שהיה ככה היו כבר עוצרים אותו מזל וברוך השם שהוא הפסיד
וברור שהיא בסדר עם זה, מה היא תגיד אבא שלי מטריד אותי? כל אחד אחר שהיה ככה היו כבר עוצרים אותו מזל וברוך השם שהוא הפסיד
קדימה טראמפ, תתבע אותי.
בבקשה תסבירי למה את חושבת שהוא גזען.
כן כן הרי טראמפ הוא אוהב השחורים הגדול, כמובן
לא תגידי איך אני רוצה לדעת איך הוא שונא אנשים שהם לא לבנים? אולי לתרום לקהילות שחורות חצי טריליון דולר, מעשה של מישהו שתומך בכוח לבן. אה וגם first step act גם מעשה מאוד גזעני.
אה אבל נכון, גו ביידן הוא האוהב כולם, האופציה היותר טובה ולא הגזענית שהצביע בשביל segregation בגלל racial jungles, שאמר if u vote for trump, u ain't black, ושחתם על הcrime bill.
בבקשה תוציאי את הראש שלך מתוך הקופסא שאת חושבת בה, ותבואי עם עובדות.
אה אבל נכון, גו ביידן הוא האוהב כולם, האופציה היותר טובה ולא הגזענית שהצביע בשביל segregation בגלל racial jungles, שאמר if u vote for trump, u ain't black, ושחתם על הcrime bill.
בבקשה תוציאי את הראש שלך מתוך הקופסא שאת חושבת בה, ותבואי עם עובדות.
באותו הנושא: