4 תשובות
לרוב אני שומע אלבומים חדשים או אלבומים ישנים שאני אוהב אבל כשאין לי מה לשמוע אני פשוט שם שאפל בספוטיפיי
לפעמים אני מכינה כדי שאני ישכח ולפעמים שומעת באותו הרגע ,תלוי מתי אני נזכרת בשיר
מקשיבה למה שאני רוצה, לרוב לפי הפלייליסט שלי
יש לי פלייליסט שפשוט מתאים לכל מוד בין אם זה סתם ככה לבין אם אני עצובה זה מעודד אותי ובין אם אני שמחה חדרה ונהנת מהוויביים