התחברות
הרשמה
אנשים עם אוטיזם בתפקוד גבוה , יש להם שיקול דעת בצורה נמוכה יחסית לאדם הנורמטיבי?
24 בדצמבר 2020, 05:26
אוטיזם
תסמונת אספרגר
אוטיזם בתפקוד גבוה
2 תשובות
כמעט תפקוד זהה
H
Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
לא הבנתי, אתה אומר שהם מטומטמים בדעה משלהם לעומת "אנשים נורמאלים"?
ו
וואו רק בלי ה-א'
באותו הנושא:
אנשים עם אוטיזם בתפקוד גבוה יכולים לעשות רישיון?
יש לי אוטיזם בתפקוד גבוה וזה מחרפן אותי נאס לי להיות תלוי בהורים שלי
הייתן יוצאות עם מישהו שיש לו אוטיזם בתפקוד גבוה?
מה זה אוטיזם בתפקוד גבוה ?
בן אדם עם אוטיזם בתפקוד נמוך חייב להיות בעל רמת משכל נמוכה?
אז ככה יש לי אוטיזם תפקוד גבוה המשך
מה אתם חושבים על אנשים או ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה?
הייתם יוצאים עם מישהו שיש לו אוטיזם בתפקוד גבוה ?
מה אתם חושבים על אוטיזם כי לי יש אוטיזם בתפקוד גבוה ולא רואים עליי את זה אני רוצה לשמוע תגובות
אנשים עם אוטיזם בתפקוד גבוה יכולים להיות בעבודות חשובות כמו מהנדסים וכו?
מה זה אוטיזם בתפקוד גבוה?