11 תשובות
לא
לא, הוא יכול להיות גאון אבל לבהות בקיר כל היום.
^סקיילייט, זה סטריאוטיפ, הם לא בהכרח חכמים יותר מהאדם הממוצע.
לא תמיד, חלקם כן וחלקם לא, זה לא חובה.
בממוצע יש להם יותר iq
שואל השאלה:
חברה אני מודע לכך שאוטיסטים בתפקוד גבוה הם בעלי רמת משגל גבוה מהממוצע (בממוצע).
אני שאלתי לגבי אוטיסטים בתפקוד נמוך (הקשת האוטיסטית מאוד רחבה)..
אנונימי
כן, גם הם
אבל הם פשוט לא מראים את זה כי אין להם את חלק החברה בתוך המוח והם לא יכולים לתקשר או לדבר אם אנשים (עצוב..)
שואל השאלה:
ואיך אוטיסט בתפקוד נמוך יכול להראות את החוכמה שלו?
הרי תפקוד נמוך אומר שהוא בתפקוד נמוך...
אנונימי
לא..אומרים שאוטיסטים חכמים דווקא
לא, אני אוטיסט בתפקוד גבוהה אז אני מבין בנושא