7 תשובות
כן למה לא
זה פחות מעניין אותי...
אני יותר אוהבת שם סיפורים ארוכים אבל המעניינים ששם
אני יותר אוהבת שם סיפורים ארוכים אבל המעניינים ששם
לא למה כן
הייתי קוראת את זה על איזה פאנדומים שאני או אוהבת או שיפים
זה תלוי בקוראים, כל אחד אוהב דברים אחרים אז אי אפשר לדעת עד שלא תנסי. אני יודעת שיש הרבה ספרים בסגנון הזה ויש להם קוראים, אז לא הייתי אומרת שלא קוראים את זה. אני דווקא חושבת שדי הרבה אנשים אוהבים את הסגנון הזה, לפחות לפי מה שראיתי.
אישית אני מעדיפה סיפורים ארוכים אז אני לא קוראת כאלה, אבל אין לך יותר מדי מה להפסיד אם תנסי לפרסם.
אישית אני מעדיפה סיפורים ארוכים אז אני לא קוראת כאלה, אבל אין לך יותר מדי מה להפסיד אם תנסי לפרסם.
אני פחות אוהבת אבל אם הוא ממש טוב אז כן
יש הרבה כאלה שם .. ויש להם קהל.
באותו הנושא: