4 תשובות
זה עצוב מידי
אנונימית
וואו זה נראה ממש טובב
אני מתה על הסוג סיפורים האלה בווטפד (כאילו של העולם התחתון וזה..)
שואל השאלה:
אנונימית-
חחח למה עצוב?? זה רומן, סיפור אהבה בין שני אנשים שיילחמו על האהבה הזאת(:
אנונימית
שואל השאלה:
lincolnhusband תודה רבה❤
אנונימית