4 תשובות
זה עצוב מידי
אנונימית
וואו זה נראה ממש טובב
אני מתה על הסוג סיפורים האלה בווטפד (כאילו של העולם התחתון וזה..)
אני מתה על הסוג סיפורים האלה בווטפד (כאילו של העולם התחתון וזה..)
שואל השאלה:
אנונימית-
חחח למה עצוב?? זה רומן, סיפור אהבה בין שני אנשים שיילחמו על האהבה הזאת(:
אנונימית-
חחח למה עצוב?? זה רומן, סיפור אהבה בין שני אנשים שיילחמו על האהבה הזאת(:
אנונימית
שואל השאלה:
lincolnhusband תודה רבה❤
lincolnhusband תודה רבה❤
אנונימית
באותו הנושא: