התחברות הרשמה

מה דעתכם על הממשלה ואיך היא מתנהלת בתקופת הקורונה?

אבל תשובות רציניות
23 בדצמבר 2020, 20:08
קורונהישראלהתנהלותדעות גולשים    
3 תשובות
התנהלות נוראית. כל החלטה פוליטית, שום דבר לא לטובת הבריאות שלנו.
O
O m e r
גרוע.הם לא יודעים להתנהל בכלל
?
?mommy
נוראי ואני לא שמולנית
צ
ציפס זה טעים
באותו הנושא:
מה דעתכם על ההשמצות כלפי ראש הממשלה?
מה לדעתכם יקרה אם ייבחר לראשות הממשלה ראש ממשלה ערבי?
מה דעתכם? זה ראש הממשלה הבא שלכם?
איך לדעתכם על הממשלה לטפל בגרעון?
אם רבין היה ראש הממשלה היום, במקום ביבי איך לדעתכם המדינה הייתה נראית?
איך לדעתכם מתנהלת זוגיות תקינה?
לדעתכם זה סבבה איך שהמדינה הזאת מתנהלת?
האם אתם חושבים שהממשלה מתנהלת טוב מול הקורונה?
האם לדעתך, העירייה בעיר בה את/ה מתגורר/ת מתנהלת באופן תקין, או לא?
איך אתם חושבים מתנהלת הממשלה בנושא הקורונה?
מה יקרה אם הממשלה הבאה תהיה ממשלת שמאל לדעתכם?