4 תשובות
גם אני חושב ככה גם שום דבר לא ברור
הם יודעים שהקורונה זה פאניקה ועושים דיקטטורה למטרה שכולם יודעים אותה
שואל השאלה:
לגבי המסעדות, בחמש בבוקר אמרו לסגור ובארבע בצהריים אמרו לפתוח...
אנונימי
מזעזע, הם לא סגורים על עצמם.