9 תשובות
כדי שאותה שאלה תגיע לכמה שיותר
כדי שיותר אנשים יגיעו לשאלה
בגלל שאולי אין להם דרך לעזור אז הם נועצים בשביל שיהיה סיכוי לשאלה להגיע לחמות.
כי השאלות עם הכי הרבה נעצים מגיעות ללחמות
אם הם גם רוצים לדעת את התשובה או רוצים שיותר יראו אותה
אני נועצת שאלות רק כשאני יודעת שאני ארצה לראות אותה מתישהו בעתיד אז אני אלך לנעיצות שלי ואמצא אותה שם
את האמת לא ידעתי שנעיצות זה בשביל להגיע לחמות אבל אני ממשיכה לעשות ככה
אנונימית
כדי שהשאלה תגיע להרבה אנשים ותופץ
כי לפעמים הם גם רוצים לדעת את התשובה לשאלה וגם כדי שהיא תופץ..
בעיקרון זה נועד כדי לגרום לשאלה לקבל יותר חשיפה וככל שהחשיפה תגדל כך השאלה תקבל יותר עזרה, וזה מדובר על שאלות שצריכות באמת עזרה לא סתם שאלות.
אבל יש כאלה שמשתמשים בזה כדי לשמור את השאלות לעיון בעתיד.