3 תשובות
אני נועץ כדי לעקוב בדרך כלל אבל שאלה כזאת אני נועץ כדי שהיא תגיע לחמות
זה נועץ לבד עם עושים פלוס ככה זה נועץ לי תמיד
- לשמור את השאלה
- כדי שיהיו יותר תשובות
- בתור משהו סמלי לשאול
- כדי שיהיו יותר תשובות
- בתור משהו סמלי לשאול
באותו הנושא: