3 תשובות
של כולם. הוא מקבל הודעות מכל מקום אבל הם לא מייחסים כמעט לאף אחד חשיבות
כן. לא ממש שיש מישהו שעוקב אחרי כל בן אדם, פשוט אם בן אדם אמור להיות בבידוד אז אוטומטית אם המחשב קולט שהמיקום שלו בטלפון זה לא בבית שלו לפעמים יבואו לעשות בדיקה ואם באמת הוא לא בבית הוא יקבל קנס
כן של כולם אבל לא באמת אכפת להם מה אתה עושה בטלפון שלך הם עוקבים אחריי מיליוני טלפונים
באותו הנושא: