4 תשובות
לפי מה שאומרים כן
אבל הם חייבים לשמור על הפרטיות שלך אז אסור להם להגיד כלום
אבל הם חייבים לשמור על הפרטיות שלך אז אסור להם להגיד כלום
לא. המעקב של השב"כ על הטלפונים שלנו (מה שנקרא "איכון השב"כ") נועד כדי לאתר את המיקומים שלנו ולדווח לנו במקרה שהיינו בקרבת חולה קורונה.
לא אמור להיעשות כל שימוש במידע שלך ובטח שלא הפצתו ברבים או לאנשים מסוימים באופן פרטי.
לא אמור להיעשות כל שימוש במידע שלך ובטח שלא הפצתו ברבים או לאנשים מסוימים באופן פרטי.
שואל השאלה:
תודה נרגעתי
תודה נרגעתי
יכולים לדעת, אבל לא יודעים. הם לא פשוט עוקבים אחרי ההיסטוריה של האנשים או משהו. הם עוקבים לצורך מסוים - לדעת אם היית בקרבת חולי קורונה, לא צריך בשביל זה לדעת באיזה אתרים גלשת אז אין להם מה לעשות עם המידע הזה.
וכמובן שגם אם היו מסתכלים, לא היו עושים איתו כלום, ואם היו עושים איתו משהו, הם היו בצרות.
וכמובן שגם אם היו מסתכלים, לא היו עושים איתו כלום, ואם היו עושים איתו משהו, הם היו בצרות.
אנונימי
באותו הנושא: