9 תשובות
שואל השאלה:
את^^
את^^
כן
חחח קורה לי לפעמים אבל אני יכולה לערוך
כן, אבל אני פשוט עורכת.
אם האמינות שלך לא גבוהה מספיק תכתוב עוד תגובה שלא הבנת את השאלה נכון וזהו
אם האמינות שלך לא גבוהה מספיק תכתוב עוד תגובה שלא הבנת את השאלה נכון וזהו
שואל השאלה:
כן זה מה שאני עושה אבל עדיין אני יוצאת מטומטמת
כן זה מה שאני עושה אבל עדיין אני יוצאת מטומטמת
זה קורה לי מלא אבל אני עורכת
שואל השאלה:
כן אבל נגיד האמינות שלי נמוכה אז אני לא יכולה לערוך
כן אבל נגיד האמינות שלי נמוכה אז אני לא יכולה לערוך
זה ממש ספציפי..וכן זה רק אתה
כן אבל אני פשוט עורכת
באותו הנושא: