התחברות
הרשמה
גם לכם זה קורה שאתם עונים על שאלה ואז
מתחרטים שעניתם כי התחילו לנהל שם וויכוח? או שזה רק לי
22 באוגוסט 2019, 14:15
תשובות
הודעות
4 תשובות
לא קרה לי. אני פשוט מוריד התראות אם הם מתחילים וויכוח.
plmoknijbuhv
כן אבל אם יש הרבה התראות אני פשוט מורידה את ההתראות
ש
שלך, אולי :)
כן
V
Vogue
כן.
א
אֲנִי וְלֹא אַחֶרֶת
באותו הנושא:
כשאתם עונים על שאלה, אתם קוראים את התשובות שלפניכם או שאתם עונים ישר?
האם קורה שאתם שואלים שאלה כדי שמשתמש ספציפי יענה?
יש פה משתמשים שאתם רואים אותם עונים הרבה על שאלות?
גם אתם מחשבים מה הסיכוי שלכם לקבל פרח כל פעם שאתם עונים על שאלה?
לפעמים קורה לכם שאתם מדמיינים מילים שלא קיימות כאן בשאלות ואז עונים בלי קשר בטעות?
שאתם עונים על שאלה אתם עונים תשובה העיקר לקבל את הפרח?
קורה לכם שאתם לפעמים מפחדים לשאול שאלות כי אתם לא רוצים שנאמנים ימחקו לכם את השאלה?
בכנות, מה אתם מרגישים שאתם עונים תשובה והשואל שאלה מחליט לדלג עליכם ולא נותן לכם פרח?
קורה לכם שאתם מפחדים לשאול פה שאלה
שאתם עונים על שאלות אתם משתמשים בגבות ועושים הבעות פנים או שאתם פנים כמו קרח ?
בזמן שאתם מחוברים אתם יותר עונים על שאלות או רוב הזמן מדברים במסרים?