4 תשובות
בבתי ספר מסויימים, תלמידים מתבקשים לדרג / להעריך את המורים שלהם( מבחינת יכולת הוראה כנראה)מה דעתך על דבר זה?
בבתי ספר מסויימים מבקשים מהתלמידים לעשות משוב (סוג של) למורים שלהם. מה אתם חושבים על זה?
בבתי ספר מסוימים תלמידים נוטים להעריך את מוריהם. מה אתה חושב על זה ?
בבתי ספר מסוימים תלמידים מתבקשים להעריך את המורים שלהם, מה אתם חושבים על זה? תרגול