17 תשובות
מצטרפת לשאלה
המוח שלנו יודע לחבר את זה או משהו
ככה זה יפה מקסים נכון ?

עין תחת עין שן תחת שן
מאת: נועה קילה
וואי זה מוש מידי
הוא רואה שני תמונות שונות.
ןןבגלל המוח המופלא שברא הקב"ה הגוף מצליח לחבר את התמונות
העיניים גם הפוכות רק שתדעי והמוח מספיק חכם לחבר את התמונות ולהפוך אותן
כנראה טווח ראיה או משהו ןהגוף בנוי בכדי שנראה ככה
וואיי הכנסת אותי לבלבלה שאלה טובהה
את סתם מקשה שאלות בארבע לפנות בוקר
אנונימי
המוח מאחד לתמונה אחת
בגלל זה גם לפעמים כשעין אחת קרובה למשהו והשניה רחוקה אנחנו רואים את זה פעמיים
גם אני חשבתי על זה
נראלי המוח פשוט סוגשל מחבר את שתי התמונות
חחח זה גם לא הדבר הכי מדהים שיש לנו בגוף. אם תלכי ללמוד קצת ביולוגיה, תראי שיש המון דברים מדהימים בגוף שלנו...הוא כמו מכונה ממש ממש משוכללת.
נכון זה באמת מוזר, זה בטח אשליה של העיניים כמו שלא רואים את האף
המוח לוקח את שני התמונות ויוצר את התמונה במשולב
תראי את האגודל שלך די רחוק מהפרצוף וסגרי כל עין בנפרד, האוגדל יראה כאילו הוא זז והוא לא.
המוח שלנו מחבר את שני התמונות וככה אנחנו יכולים לראות בתלת מיימד, בלי עין אחת אנחנו נראה הכל בדו מיימדי
] [
זה סוג של תמונה על תמונה כזה כאילו זה למה נניח כשאת שמה יד קרוב לאחת העיניים אז את סוג של רואה דרך היד זה קצת קשה להסביר זה נורא מוזר
שואל השאלה:
וואי איזה מפגרת יצאתי 7_7
אנונימית
דווקא שאלת שאלה ממש מעניינת והגיונית
לא 100% מפגרת
כזה 50%