6 תשובות
שואל השאלה:
אני שומעת רוק ואוהבת שחור ו"רצחתי" את כל הבובות שלי. מה תגידי על זה?
אנונימי
כבר בגיל כזה? את לא צריכה לחשוב על דיאטות בגיל כזה..
בגיל שלך הייתי משחקת בבובות או משחקת עם חברות ולא הייתי חושבת בכלל על דיאטות..
אנונימי
שואל השאלה:
למה? ככה אני לא מתגבלת לאודישנים שאני צריכה ו חצי מהכיתה קוראים לי שמנה
אנונימי
מאמי, את לא צריכה להרזות תעשי
עוד כמה שנים דאיטה (:
אנונימי
תראי את צריכה קצת להרזות, אבל אל תעשי דיאטה. פשוט תשתדלי לאכול 3 ארוחות מסודרות (בעיקר ירקות, שעות קבועות, לא אחרי 9), ובלי נשנושים בין הארוחות.