3 תשובות
שואל השאלה:
אחרי ריאיון שעברתי
אחרי ריאיון שעברתי
אנונימית
את יכולה לוותר על זה בכל שלב ולשלוח טפסים
עברת מיונים? התקבלת? זה תלוי באיזה שלב את נמצאת
באותו הנושא: