14 תשובות
ברבי במצבה ה'טבעי' היא לבנה, אז הן צורך שיקראו לעצמן ברבי לבנה..
זה יותר בשביל גאווה בצבע עור שלהן או שזה בשביל ברבי 'אפלה' (כי שחור זה צבע אפל אבל אני מאמינה שזה פשוט בגלל הצבע העור שלהן)
שואל השאלה:
אני לא עוקב אחרי אפרו אמריקאיות אז אני לא יודע אבל שמתי לב שמלא אתיופיות ומה זאת אומרת לחקות אותן?
אנונימי
שואל השאלה:
מה הקשר שהיא לבנה אתה לא תראה מישהי לבנה שתכתוב white barbie אבל שחורה מדגישה את זה black barbie ואז היא אומרת שופטים אותי לפי הצבע בזמן שהיא כל שנייה דוחפת תצבע שלה אם את לא רוצה שיתייחסו לצבע שלך כאילו הוא שונה אל תתייחסי אליו כאילו הוא שונה כולנו שווים מה זה משנה הצבע?
אנונימי
אין צורך להגיד את הצבע עור של הברבי אם זה ידוע שהיא לבנה ומישהו לבן. אבל אם מישהי שחורה משתמשת בזה היא תדגיש את זה שהברבי בצבע שחור (כמו נגיד גם מחאה על כך שברביות הן רק לבנות)
שואל השאלה:
זה לא רק ברבי זה גם black queen ולא ראיתי לבנה אחת אחת שרשמה white queen הן מבדילות את עצמן מהאחרות ואז מתפלאות למה אנשים מבדילים אותם וגם הן לא נראות כמו ברבי יש חלק שכן חלק סתם רושמות ונראות כמו ...
אנונימי
אממ כי הן רוצות? לול זה סתם כינוי
שואל השאלה:
זה רע כי הן מבדילות את עצמן מאחרות אנחנו יודעים שאת שחורה את לא צריכה לכתוב מלכה שחורה בשביל זה ואת לא תראי רוסיה שתכתוב מלכה לבנה אם יש כזאת תשלחי
אנונימי
מה הבעיה? אז שגם רוסיות יקראו לעצמן ככה אין שום דבר רע בזה ההפך
אנונימית
מה אכפת לך מה הן כותבות?
שואל השאלה:
מה אובססיבי חחח אסור לשאול שאלות אני לא מבין זה אתר של שאלות מה אתן רוצות לא טוב לכן תעופו מפה
אנונימי
תכלס יש בנות שמסתכלות על זה כמו אופי (ששחורות כאילו באדאס יותר וכאלה)
אנונימית
גאווה בצבע עור שלהן, די לחפש.
כי אני black barbie מזתומרת.
ימפגר זה כי יש שיר כזה
אנונימית