5 תשובות
נשים קיצוניות.
אולי, אך מטרת הפמיניזם היא להגיע לשוויון זכויות בתחומים שאין, להשיג ולמסד זכויות לנשים מבחינה פוליטית, חברתית, כלכלית ואישית, ולשפר את מצבן ומעמדן.
בהצלחה !
בהצלחה !
שואל השאלה:
נראה לי זה אפילו לא פמיניזם, ופמיניזם קיצוני זאת מישהי שהולכת כנראה להפגנות או פועלת בארגונים
זאת כבר פמינאציות
נראה לי זה אפילו לא פמיניזם, ופמיניזם קיצוני זאת מישהי שהולכת כנראה להפגנות או פועלת בארגונים
זאת כבר פמינאציות
ישש!! תודה!!! אני אוהבת אותך!!
אני פמיניסטית מילדות ואני מוצאת את עצמי במלחמות מול הפסודו-פמיניזם הזה ששולט עכשיו! אין לך מושג! את עשית לי את היום עם השאלה הזאת!
ולכל השאר- יש לנו הנשים שוויון זכויות! ושוויון משיגים בצורה השווה לכלל. אי אפשר לחוקק חוקים של שוויון שכר או כוח פוליטי, אנחנו פועלים כאינדיבידואלים במרחב הציבורי והפרטי ונתינת יתרון לאדם בשל היותו חלק מקבוצה (בין אם בשל מינו, אמונתו או צבע עורו), איננה "העדפה" אלא "הפליה", והיא איננה "מתקנת" אלא הורסת את עיקרון השוויון!
אני פמיניסטית מילדות ואני מוצאת את עצמי במלחמות מול הפסודו-פמיניזם הזה ששולט עכשיו! אין לך מושג! את עשית לי את היום עם השאלה הזאת!
ולכל השאר- יש לנו הנשים שוויון זכויות! ושוויון משיגים בצורה השווה לכלל. אי אפשר לחוקק חוקים של שוויון שכר או כוח פוליטי, אנחנו פועלים כאינדיבידואלים במרחב הציבורי והפרטי ונתינת יתרון לאדם בשל היותו חלק מקבוצה (בין אם בשל מינו, אמונתו או צבע עורו), איננה "העדפה" אלא "הפליה", והיא איננה "מתקנת" אלא הורסת את עיקרון השוויון!
אהבתי את ה"פמינאציות". אם כי פסודו-פמיניזם מכניס לפסיכיות האלו הרבה יותר חזק. זה מוציא אותן מההגדרה של עצמן בתור כוח חיובי לכוח שפועל כנגד החלת שוויון
באותו הנושא: