2 תשובות
כי האשכנזים לא יודעים לדבר
"דג קסן שס לוי בֶּיוֹיים זוֹייך ולפייסוֹ מוֹסוֹ חוֹבוֹיירֶה נחמוֹיידֶס"
במקום "דג קטן שט לו בים זך ולפתע מצא חבורה נחמדת"
אנונימי
^יפה מאוד שאתה מזלזל אבל באותה מידה היית מזלזל בהגייה הספרדית אם היינו מדברים היום בהגייה אשכנזית.

שאלה מעניינת באמת