2 תשובות
כי האשכנזים לא יודעים לדבר
"דג קסן שס לוי בֶּיוֹיים זוֹייך ולפייסוֹ מוֹסוֹ חוֹבוֹיירֶה נחמוֹיידֶס"
במקום "דג קטן שט לו בים זך ולפתע מצא חבורה נחמדת"
"דג קסן שס לוי בֶּיוֹיים זוֹייך ולפייסוֹ מוֹסוֹ חוֹבוֹיירֶה נחמוֹיידֶס"
במקום "דג קטן שט לו בים זך ולפתע מצא חבורה נחמדת"
אנונימי
^יפה מאוד שאתה מזלזל אבל באותה מידה היית מזלזל בהגייה הספרדית אם היינו מדברים היום בהגייה אשכנזית.
שאלה מעניינת באמת
שאלה מעניינת באמת
באותו הנושא: