2 תשובות
תדברי איתם! תכתבי להם בווצאפ את כל מה שאת מרגישה וגם תשתפי אולי את המורה...
שואל השאלה:
דיברנו איתם זה לא עובד.
ולשתף את המורה זה לא אופציה כי זה פשוט לא יעזור
אנונימית