2 תשובות
תדברי איתם! תכתבי להם בווצאפ את כל מה שאת מרגישה וגם תשתפי אולי את המורה...
שואל השאלה:
דיברנו איתם זה לא עובד.
ולשתף את המורה זה לא אופציה כי זה פשוט לא יעזור
דיברנו איתם זה לא עובד.
ולשתף את המורה זה לא אופציה כי זה פשוט לא יעזור
אנונימית
באותו הנושא: