תשובה אחת
בתור מישהו שבאמת מגמגם, לא רק מלחץ תמיד מגמגם אז גם אני הייתי צריך להציג מצגת באנגלית ואני גימגתי הרבה אבל ברגע האמת לא תשימי על אף אחד ובסוף שתסיימי את זה את תרגישי כאילו ירדה לך אבן מהלב אז פשוט תזכרי שהכל יהיה בסדר והם לא יהרגו אותך אם תגמגמי טיפה
אנונימי