3 תשובות
שואל השאלה:
ואם כן ילך? אני לא באמת יכולה לדעת.. והחוסר וודאות הזאת הורגת אותי.
ואם כן ילך? אני לא באמת יכולה לדעת.. והחוסר וודאות הזאת הורגת אותי.
אנונימית
לדעתי זה יותר מדי.. לא שווה לבזבז את כל המשכורת על הנסיעות
אתם מכירים רק חודש, מה יקרה אם לא ילך? את תיתחרטי בגדול
אתם מכירים רק חודש, מה יקרה אם לא ילך? את תיתחרטי בגדול
אנונימית
שואל השאלה:
בכל מקרה, אני לא יודעת מה יהיה בפגישה, אבל בגלל שזה יומולדת 18 שלי, באלי לפנק את עצמי ואני כבר הרבה זמן רוצה להיפגש איתו..
בכל מקרה, אני לא יודעת מה יהיה בפגישה, אבל בגלל שזה יומולדת 18 שלי, באלי לפנק את עצמי ואני כבר הרבה זמן רוצה להיפגש איתו..
אנונימית
באותו הנושא: