9 תשובות
לא נראה לי
לא נראה לי
אני חושבת שלא.. זו הייתה תקופה והיא עברה כל אחד מהם כבר יצא לקריירת סולו והתחיל פרק חדש בחיים שלו
לא...
לא חושבת... ואם כן אז לדעתי בלי זאין כי לצערי אני בכלל לא חושבת שהם בקשר איתו:(
לדעתי לואי וליאם רוצים אבל נייל והארי לא ממש רוצים. אולי בעתיד, עוד שנתיים כזה פלוס מינוס. אבל לדעתי 75 אחוז שזה לא יקרה:(
לדעתי לואי וליאם רוצים אבל נייל והארי לא ממש רוצים. אולי בעתיד, עוד שנתיים כזה פלוס מינוס. אבל לדעתי 75 אחוז שזה לא יקרה:(
יש לי אמונה קטנה בלב שזה עוד יקרה.
*פרצופון עם עיניים גדולות ומתחננות*
*פרצופון עם עיניים גדולות ומתחננות*
אני כן רוצה שהם יחזרו (מאוד)
אבל אם הם יחזרו זה כנראה אומר שהם מפסיקים את הקריירה סולו שלהם והמוזיקה שלהם היא ממש טובה.
אבל אם הם חוזרים אז שבדרך יחליפו גם מנהלים
אם הם ישארו אם אותך מנהלים ממש ממש לא!
ולואי ונייל גם הרבה פעמים אמרו שוואן דיירקשן מתישהו יחזרו אבל שזה פשוט לא הזמן
אבל אם הם יחזרו זה כנראה אומר שהם מפסיקים את הקריירה סולו שלהם והמוזיקה שלהם היא ממש טובה.
אבל אם הם חוזרים אז שבדרך יחליפו גם מנהלים
אם הם ישארו אם אותך מנהלים ממש ממש לא!
ולואי ונייל גם הרבה פעמים אמרו שוואן דיירקשן מתישהו יחזרו אבל שזה פשוט לא הזמן
לא
אם כן למשהו חד פעמי כשהם יהיו זקנים בקטע נוסטלגי, אבל זה כבר לא מתאים לחזור לאיך שזה היה ואין סיבה בתכלס
אם כן למשהו חד פעמי כשהם יהיו זקנים בקטע נוסטלגי, אבל זה כבר לא מתאים לחזור לאיך שזה היה ואין סיבה בתכלס