4 תשובות
לצערי כן
שואל השאלה:
לא זה לא כזה יש מישהו שמנסה להתקרב אליי והיא נחמדה והכל ואני רוצה להיות חברה שלה אבל אני גם שונאת אותה שונאת בה המון דברים שזה כבר גורם לי לאהוב אותה. נשמע מוזר אני יודעת
לא זה לא כזה יש מישהו שמנסה להתקרב אליי והיא נחמדה והכל ואני רוצה להיות חברה שלה אבל אני גם שונאת אותה שונאת בה המון דברים שזה כבר גורם לי לאהוב אותה. נשמע מוזר אני יודעת
אנונימית
כן, וזה לגמרי נורמלי...
זה יחסי אהבה-שנאה
זה יחסי אהבה-שנאה
כן
באותו הנושא: